Ingen minns en fegis 🙈

 Oj nu Ă€r vi snart i slutet av april, tyckte nyss det var 1 april đŸ€Łjaja det gĂ„r fort nĂ€r man har roligt eller hur?! 

En del  har hundkoja vi har kattkoja!!



Eric har nu verkligen fĂ„tt ordning pĂ„ vĂ„r gamla fĂ„r-transport det blev en flyttbar jakt koja - men var Ă€r vildsvinen??? Snart sĂ„ 🐗 vi lever pĂ„ hoppet! 




Lammen vĂ€xer sĂ„ det knakar nu öronmĂ€rkta o ska snart slĂ€ppas ut i stora tack gruppen…



För min del har det varit kurser bĂ„de pĂ„ hemma o borta 😍🐮jĂ€kla kul o rida kurs! Hemma för Eyvi, pĂ„ Sundabakki för Arnar, Jenny och Åsa 🌾 sĂ„ jĂ€kla kul och lĂ€rorikt och knĂ€pp som jag Ă€r har jag anmĂ€lt mig o Kalmar till nĂ„gra tĂ€vlingar nu….vi har mycket kvar o lĂ€ra men ingen minns en fegis đŸ™ˆđŸ€Ł mycket har hĂ€nt pĂ„ 9 veckor och vi lĂ€r oss varje dag ngt nytt!! 




Sen tackar jag Helena för lĂ„net av Kavaler, men nu Ă€r han vĂ„r - tack för att vi fick köpa 🌟 kungen!



Veckan som nu kommer Ă€r det full fart, levererar en hĂ€st, tusen tack Sara för att du följer med, 





fortsĂ€tter veckan m trĂ€ningar m Kalmar, spekulanter som kommer i veckan o kommande helg🍀 och tĂ€vling oxĂ„! Eric fortsĂ€tter sin jakt, styrelsemöte mm.

Full fart pĂ„ gĂ„rden som vanligt, ha en fin vecka! Njut av livet o gör det dĂ€r som du sjĂ€lv vill ♥️ kram


Ps. BestĂ€llning pĂ„ en stickad tröja ✅ och ny tröja (till försĂ€ljning) pĂ„börjad đŸ§¶đŸ™ƒ







Kommentarer