Alla ♥️-ans dag!!

 Onsdag o alla ♥️-ans dagen!! Hoppas ni har haft o har en härlig dag tillsammans m dom som just Du vill ha i din närhet… Här hos oss har det inte hänt så mycket vanliga stallsysslor, helghandling, bakat äpplepaj till Eric’s möte imorgon kväll. Vankas snart årsmöte för jaktklubben, innan mötet träffas revisorerna o kassören på tu man hand, blir ett möte i vår gårdsbutik! För min del har jag anmält mig m en häst till tävling i april 🙃oj hur tänkte jag nu 🤣 blir bra (tror jag). Jag har också bytt förening efter några år, även detta är spännande, vi hade årsmöte i lördags och jag har aldrig någonsin känt mig så välkommen 😍 det här blir bra för mig. Hästarna inne, de fick lite ”gottis” även 🥕 korgen påfylld! Nu tar vi  kväll, blir lite stickning som vanligt, Eric kollar skidskytte herrar innan middagen kram 🤗 








Kommentarer