Full fart m allt 🌸

14 mars och jag har äntligen tagit mig i ”kragen” 🙈🤣 dags och uppdatera bloggen lite. 

Saker som skett här på gården är bla; Kattis vår veterinär varit här checkat tänderna hos Kalmar, Klöpp o Lokkadis, hon passade också på att vaccinera några, Åsa fårklipparen här i fredags, i tisdags var Juliane här och behandlade Klöpp o Kalmar. 



För oss är djurens välmående det viktigaste… nu har dom vilat 1 dag och idag blev det longering! För imorgon ska jag m Klöpp o Kalmar till Sundabakki för träningstävlingslektioner för Åsa William o Co 😍🐴🌟 ska bli sååå kul!! Jag har i år bytt förening, för mig o hästarna känns det nu bara så ♥️ till 💯 jag har nog aldrig känt mig så välkommen någonsin! Det viktigaste av allt, det finns en förening som passar just till Dig och dina önskemål/förväntningar! Vi lever i en fri värld o man ska inte döma någon!! Jag är nu medlem i Fengur Islandshästförening 🍀

Igår grusade vi gården - blir bra! 





Idag hann vi också med en tur till Jaktia i Lagan, tror nog Eric blev nöjd… Sara varit här och hälsat på, tusen tack m hjälpen hos Hööks ♥️ tror det är allt som hänt här…ja just det lammen har fått namn Fia (svart) o Fabian (brun) vi öronmärker dom nästa vecka o sen ska dom läggas in i Elitlamm. 

Vi har även bokat ytterligare en kurs här hos oss med Eyvindur ”Eyvi” Mandal Hreggvidsson onsdag 17 april. Det finns några platser kvar om intresse finns, vänligen skicka mig ett pm tack! 

Ha en underbar helg!! Kram från oss 🥰

Ps. När Sara hälsar på fotar hon alltid, massor m fina bilder 🍀🌸🙏här ett axplock…





















Kommentarer